Sisältöä sisältöä sisältöä

hakukoneoptimointi expertti Helsingissä - Kotisivutohtori.fi

keskiviikko, 25 tammikuu 2017 23:34

Vaihe 2: Luo digitaalista sisältöä saadaksesi liikennettä nettisivuillesi. Sisältö on kuningas

Kirjoittaja Anne Mattila
Anna arvio
(1 Vote)
Luo digitaalista sisältöä saadaksesi liikennettä nettisivuillesi Luo digitaalista sisältöä saadaksesi liikennettä nettisivuillesi Kotisivutohtori

Vaihe 2: Luo digitaalista sisältöä saadaksesi liikennettä nettisivuillesi. Sisältö on kuningas

 

Sisältö on polttoaine, joka pitäisi ajaa digitaalisen markkinoinnin strategiaa. Luomalla arvokasta, laadukasta sisältöä, joka on suunnattu tietylle kohderyhmälle, voit tehdä enemmän kuin houkutella kävijöitä verkkosivuilla: Voit houkutella oikeanlaista kävijöitä, jotka todennäköisesti muuntuvat asiakkaiksi.

 

Bloggaamalla saat lisää linkkejä sivustollesi

 

Mikä on vielä tärkeämpää, säännöllinen uusi sisältö auttaa nettisivujesi SEO hakukoneoptimointi tilannetta.Luomalla ja jakamalla sisältöä on paras tapa saada nettisivusi linkkejä muille sivustoille. Tämä parantaa www-sivustosi löydettävyyttä hakutuloksissa.

 

Miten blogi parantaa yrityksen nettisivuja?

 

Blogi tekee www-sivustostasi dynaamisemman ja hakukoneet palkitsevat nettisivut parantamalla sivuston sijoittumista hakutuloksissa. Uuden sisällön säännöllinen lisääminen sivustolle tuo lisää kävijöitä ja asiakkaita sivustollesi.

 

Minkälaisia blogi artikkeleita yrityssivustolle tulisi kirjoittaa?

 

Yrityksen blogikirjoitusten ei koskaan tulisi olla mainosartikkeleita vaan ennemmin jakaa hyödyllistä tietoa kohdeyleisölle.

Tärkeää on myös käyttää yksinkertaista kieltä/sanoja, eikä käyttää ammattisanastoa. Jos käytät ammattisanastoa, muista selostaa käyttämäsi ammattisanojen tarkoitukset.

 

Mistä voit kirjoittaa blogissasi?

 

Helppo tapa on aloittaa kirjoittamalla blogikirjoitukset kymmenestä eniten kysytyistä kysymyksistä, joita asiakkaasi esittävät sinulle. Tämä helpottaa myös jatkossa vastaamista, voit aina lähettää asiakkaallesi linkin jo aiemmin kirjoittamaasi blogi-kirjoitukseen. Aloita bloggaus kirjoittamalla nyt heti listaus TOP 10-kysymyksestä. Listan kirjoittamisen jälkeen kirjoita kalenteriisi aika seuraaville kymmenelle viikolle, jolloin kirjoitat ja julkaiset uuden artikkelin. Jollei sinulla ole suunnitelmaa/tavoitetta aikataululle, blogikirjoituksesi eivät ilmesty itsestään.

Lue 296 times Muokattu viimeksi maanantai, 27 maaliskuu 2017 14:52

Liittyvät artikkelit

  • VAIHE 1. ALOITA RAKENNUTTAMALLA WWW-SIVUSTO

    VAIHE 1. ALOITA RAKENNUTTAMALLA WWW-SIVUSTO

     

    Jos rakennat kotisivut, He tulevat!

    Nettisivustosi on digitaalisen markkinointisi perusta.  Mutta kauniin nettisivuston rakentaminen ei riitä. Kotisivusto pitää optimoida niin, että se tuottaa jatkuvasti kävijöitä ja Leadeja, joista tulee asiakkaita.

     

    Hakukoneiden merkitys nettisivuillesi?

    Yhä useammat ihmiset käyttävät hakukoneita, esim. Googlea, löytääkseen tietoa - Google on usein ensimmäinen paikka, mistä etsitään tietoa oli kysymys melkein mikä vaan. Siksi on tärkeää, että www-sivustosi näkyy hakutuloksissa niin, että kun ihmiset etsivät jotain yritykseesi liittyvää, he voivat napsauttaa sivustosi www-linkkiä ja löytää tietoa mitä he etsivät.

    Hakukoneoptimointi tai SEO, ovat avainasemassa jotta sivustosi löytyy eri hakukoneiden kautta esim. Google, Bing ja Yahoo. SEO hakukoneoptimointina pidetään kahta erilaista SEO tapaa, On-Page SEO sekä Off-Page SEO.

  • Mitä on Digitaalinen Markkinointi?

    Mitä on Digitaalinen Markkinointi?

     

    Nykyään ilman läsnäoloa verkossa, yrityksen voi olla vaikea kilpailla ja kasvaa. Internet/verkko on se missä digitaalisen markkinoinnin tulee olla.

     

    ONLINE MARKKINOINTI TAKTIIKAT

     

    Digitaalinen markkinointi on yleistermi, jota yleensä käytetään kuvaamaan online-markkinointi taktiikkaa, jota käytetään yhdistämään yritys ja mahdolliset asiakkaat. Alkaen www-sivustosta omaan verkko-brändäykseen, digitaaliseen mainontaan, sähköpostimarkkinointiin, online-esitteisiin ja Sosiaalisen Median mainontaan, nämä kaikki ovat digitaalisen markkinoinnin keinoja ja niitä voidaan myös käyttää toisistaan riippumatta.

    Osa digitaalista markkinointia" on suunniteltu houkuttelemaan asiakkaita ja osa on suunniteltu keskeyttämään meidät ja taistelemaan huomiostamme. Esimerkkinä ovat mainosbannerit ja ponnahdusikkunat, joita pidetään eräänlaisena digitaalisen markkinoinnin keinona, blogikirjoitusten eli sisällön luonnin lisäksi, mutta se ei tarkoita että mainokset ovat hyvä taktiikka houkutella haluamasi yleisöä. Itse asiassa, mainosbannerit ja ponnahdusikkunat todennäköisesti kääntää ihmiset pois tuotemerkistä, mutta jos luot hyödyllistä tai viihdyttävää blogi aineistoa, saatat houkutella kävijöitä www-sivuillesi.  

Lisää artikkeleita tässä kategoriassa: « VAIHE 1. ALOITA RAKENNUTTAMALLA WWW-SIVUSTO

Jätä kommentti

Täytä kaikki vaaditut kentät, jotka on merkattu (*). HTML koodi ei ole hyväksytty.


kotisivutohtori.fi www-sivut

Toimimme yhteistyössä Internet-Palvelut IC:n kanssa, joka hoitaa tarvittaessa hosting palvelut sekä webmaster palvelut. 

Ota Yhteyttä

Kotisivutohtori

Maakaarenkuja 3

00790 Helsinki

Puh: +358 400 742 251

Email:  Kotisivutohtori auttaa rakentamaan wordpress kotisivut

 

Auta meitä:

  1. Miten voimme parantaa sivuja? Kaipaatko enemmän tietoa jostain?
  2. Mitä muuta?(*)
    Invalid Input
  3. Sähköpostiosoite(*)
    Invalid email address.
  4. Captcha(*)
    Captcha
    Invalid Input