Kotisivujen rakentaminen osana Digitaalista Mainontaa

hakukoneoptimointi expertti Helsingissä - Kotisivutohtori.fi

keskiviikko, 25 tammikuu 2017 23:43

VAIHE 1. ALOITA RAKENNUTTAMALLA WWW-SIVUSTO

Kirjoittaja
Anna arvio
(1 Vote)
Miten tehdä digitaalista markkinointia? Miten tehdä digitaalista markkinointia?

VAIHE 1. ALOITA RAKENNUTTAMALLA WWW-SIVUSTO

 

Jos rakennat kotisivut, He tulevat!

Nettisivustosi on digitaalisen markkinointisi perusta.  Mutta kauniin nettisivuston rakentaminen ei riitä. Kotisivusto pitää optimoida niin, että se tuottaa jatkuvasti kävijöitä ja Leadeja, joista tulee asiakkaita.

 

Hakukoneiden merkitys nettisivuillesi?

Yhä useammat ihmiset käyttävät hakukoneita, esim. Googlea, löytääkseen tietoa - Google on usein ensimmäinen paikka, mistä etsitään tietoa oli kysymys melkein mikä vaan. Siksi on tärkeää, että www-sivustosi näkyy hakutuloksissa niin, että kun ihmiset etsivät jotain yritykseesi liittyvää, he voivat napsauttaa sivustosi www-linkkiä ja löytää tietoa mitä he etsivät.

Hakukoneoptimointi tai SEO, ovat avainasemassa jotta sivustosi löytyy eri hakukoneiden kautta esim. Google, Bing ja Yahoo. SEO hakukoneoptimointina pidetään kahta erilaista SEO tapaa, On-Page SEO sekä Off-Page SEO.

 

Mitä SEO Hakukoneoptimointi pitää sisällään?

Perusasioina SEO:ssa pidetään avainsanojen lisäystä www-sivustoon, sivuston otsikointi, Heading-otsikoiden käyttö artikkeleissa, meta kuvausten lisäys kaikille sivuille, kuvien Alt-otsikoiden lisäykset sekä ankkurtekstien lisäyksen linkeille.  Tekninen hakukoneoptimointi pitää sisällää mm. sivuston nopeuden parantaminen, sivuston rakenteen parantaminen paremmin navigoitavaksi. Se sisältää myös tiedon välittämistä Googlelle mm. käyttämällä Googlen Webmaster Tools:in eri toimintoja kuten hightlight-tools:ia ja Sitemap toimintoa.

 

Mitä Off-Page SEO sisältää?

Off-page SEO:lla tarkoitetaan sivuston ulkopuolella olevaa linkityksiä sivuille. Mitä enemmän korkealaatuisia linkkejä sivusto saa muilta nettisivustoilta, sitä enemmän Google arvostaa sivustoa.  Painopiste on korkealaatuisilla linkeillä, Google nykyisin rankaiseen nettisivuja siitä, jos se huomaan huonolaatuisten sivustojen linkittävät sivuillesi. Ole siis tarkkana mitä linkkejä ohjaa sivustollesi ja seuraa niitä säännöllisesti.

Lue 323 times Muokattu viimeksi maanantai, 27 maaliskuu 2017 14:48
Kotisivutohtori

Olen rakentanut www-sivustoja noin 10  vuotta käyttäen Joomla ja Wordpress sisällönhallintaohjelmistoja. Otan  huomioon SEO Hakukoneoptimoinnin rakentaessani nettisivuja. Kotisivutohtori antaa sekä käyttötukea että rakentaa uusia kotisivuja. Ota rohkeasti yhteyttä Ota Yhteyttä sivun kautta!  

Liittyvät artikkelit

  • Mitä on Digitaalinen Markkinointi?

    Mitä on Digitaalinen Markkinointi?

     

    Nykyään ilman läsnäoloa verkossa, yrityksen voi olla vaikea kilpailla ja kasvaa. Internet/verkko on se missä digitaalisen markkinoinnin tulee olla.

     

    ONLINE MARKKINOINTI TAKTIIKAT

     

    Digitaalinen markkinointi on yleistermi, jota yleensä käytetään kuvaamaan online-markkinointi taktiikkaa, jota käytetään yhdistämään yritys ja mahdolliset asiakkaat. Alkaen www-sivustosta omaan verkko-brändäykseen, digitaaliseen mainontaan, sähköpostimarkkinointiin, online-esitteisiin ja Sosiaalisen Median mainontaan, nämä kaikki ovat digitaalisen markkinoinnin keinoja ja niitä voidaan myös käyttää toisistaan riippumatta.

    Osa digitaalista markkinointia" on suunniteltu houkuttelemaan asiakkaita ja osa on suunniteltu keskeyttämään meidät ja taistelemaan huomiostamme. Esimerkkinä ovat mainosbannerit ja ponnahdusikkunat, joita pidetään eräänlaisena digitaalisen markkinoinnin keinona, blogikirjoitusten eli sisällön luonnin lisäksi, mutta se ei tarkoita että mainokset ovat hyvä taktiikka houkutella haluamasi yleisöä. Itse asiassa, mainosbannerit ja ponnahdusikkunat todennäköisesti kääntää ihmiset pois tuotemerkistä, mutta jos luot hyödyllistä tai viihdyttävää blogi aineistoa, saatat houkutella kävijöitä www-sivuillesi.  

  • Vaihe 2: Luo digitaalista sisältöä saadaksesi liikennettä nettisivuillesi. Sisältö on kuningas

    Vaihe 2: Luo digitaalista sisältöä saadaksesi liikennettä nettisivuillesi. Sisältö on kuningas

     

    Sisältö on polttoaine, joka pitäisi ajaa digitaalisen markkinoinnin strategiaa. Luomalla arvokasta, laadukasta sisältöä, joka on suunnattu tietylle kohderyhmälle, voit tehdä enemmän kuin houkutella kävijöitä verkkosivuilla: Voit houkutella oikeanlaista kävijöitä, jotka todennäköisesti muuntuvat asiakkaiksi.

     

    Bloggaamalla saat lisää linkkejä sivustollesi

     

    Mikä on vielä tärkeämpää, säännöllinen uusi sisältö auttaa nettisivujesi SEO hakukoneoptimointi tilannetta.Luomalla ja jakamalla sisältöä on paras tapa saada nettisivusi linkkejä muille sivustoille. Tämä parantaa www-sivustosi löydettävyyttä hakutuloksissa.

     

    Miten blogi parantaa yrityksen nettisivuja?

     

    Blogi tekee www-sivustostasi dynaamisemman ja hakukoneet palkitsevat nettisivut parantamalla sivuston sijoittumista hakutuloksissa. Uuden sisällön säännöllinen lisääminen sivustolle tuo lisää kävijöitä ja asiakkaita sivustollesi.

Jätä kommentti

Täytä kaikki vaaditut kentät, jotka on merkattu (*). HTML koodi ei ole hyväksytty.


kotisivutohtori.fi www-sivut

Toimimme yhteistyössä Internet-Palvelut IC:n kanssa, joka hoitaa tarvittaessa hosting palvelut sekä webmaster palvelut. 

Ota Yhteyttä

Kotisivutohtori

Maakaarenkuja 3

00790 Helsinki

Puh: +358 400 742 251

Email:  Kotisivutohtori auttaa rakentamaan wordpress kotisivut

 

Auta meitä:

  1. Miten voimme parantaa sivuja? Kaipaatko enemmän tietoa jostain?
  2. Mitä muuta?(*)
    Invalid Input
  3. Sähköpostiosoite(*)
    Invalid email address.
  4. Captcha(*)
    Captcha
    Invalid Input